Το προϊόν δεν με ικανοποίησε, γίνεται επιστροφή;
Αν το προϊόν δεν έχει υποστεί κάποια ζημιά, μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από τη παραλαβή του. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου το πελάτη.
Πως μπορώ να πληρώσω τη παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας μπορεί αποπληρωθεί με τους παρακάτω τρόπους.
- Τραπεζική μεταφορά
- Αντικαταβολή (δεν ισχύει για αποστολή παραγγελίας με μεταφορική)
- Ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας μας
- Με μετρητά ή κάρτα τραπέζης στο φυσικό μας κατάστημα
Υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής;
Η επιχείρηση μας υποστηρίζει πληρωμή μέσω αντικαταβολής, για αποστολές που γίνονται με courier και όχι μεταφορικές εταιρίες.
Γιατί υπάρχουν προϊόντα με μηδενική τιμή;
Δυστυχώς, τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν έχουν σταθερή τιμή. Συνεπώς για να μην υπάρχει λανθασμένη κατανόηση, όσον αφορά το προϊόν, θα σας ενημερώνουμε αφού ελέγξουμε το τρέχων τιμοκατάλογο.